Tuesday, January 17, 2012

program cuti sekolah

Pada pagi yang ceria di dalam kelas darjah 3 Anggerik Cikgu Roslina bertanya pada anak muridnya kemana mereka ingin pergi bercuti bersama keluarga pada musim cuti sekolah yang akan datang

Cikgu:Siti pada musim cuti sekolah nanti kamu nak pergi kemana?

Siti:Saya nak balik kampung atuk saya di pahang.

Cikgu:kamu Ramli?

Ramli:Saya nak pergi Genting Hignland.

Cikgu:kamu Ahmad?

Ahmad:Saya teringin nak pergi bulan la cikgu.

semua murid murid ketawakan Ahmad .

Cikgu:Ahmad..kalau nak pergi bulan kena jadi angkasawan dulu...ok kamu pula Adam

Dengan semangat Adam menjawab..

Adam:Saya nak pergi matahari..

Cikgu:Adam...mataharikan panas mana ada manusia pergi sana

Adam:kita pergi malam..

credit: himpunan cerita lawak

No comments:

Post a Comment